مشکلات عدم رابطه جنسی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

داشتن رابطه عشقی با شریک زندگی یکی از بهترین شیوه های رهایی از استرس است . در شرایط پر اضطراب زندگی های امروزی داشتن رابطه زناشویی به صورت منظم توصیه می شود. رابطه جنسی با ایجاد تعادل در عملکرد مغز و تقویت توانایی فیزیکی بدن قدرت بدن را در برابر دفع استرس بالا می برد و به طبع با توقف این رابطه فرد در این شرایط ضعیف تر خواهد بود.

 

مطالعات گسترده و دقیق نشان می دهد که رابطه جنسی باعث افزایش اعتماد به نفس شده و فرد را به حس خوبی در رابطه با خودش می رساند. در طول زمان انزال، تستوسترون، استروژن و پرولاکتین به سرعت منتشرمی شود که تمام آنها حس مثبت اندیشی را در فرد ایجاد می کن

 

یکی از اصلی ترین عوارض توقف رابطه جنسی برای زنان و مردان ایجاد ضعف در قلب است. از آنجایی که رابطه جنسی یک فعالیت جسمی مفید تلقی می شود قلب بدین وسیله به نوعی ورزش می کند .

 

با توقف رابطه زناشویی بدن در برابر میکروب ها ضعیف تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خود راه خواهد داد به خصوص ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا . محققان دانشگاه "ویل بیر" در پنسیلوانیا دریافتند که افرادی که هفته ای 2 مرتبه رابطه زناشویی دارند بدن مقاوم تری در برابر ویروس ها خواهند داشت. 

 

بعد از نزدیکی عفونت های دستگاه ادراری فرصت این را دارند که با وارد شدن به مجرای دفع از بدن خارج شوند اما با توقف این رابطه امکان دفع عفونت ها بسیار کمتر خواهد شد.

 





:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , سلامت , ,
:: برچسب‌ها: مسواک , سلامت دندان , خمیر دندان , دندان , پزشک دهان و دندان , مسواک برقی , مشکلات , روابط , سکس , جنسیتی , زن و شوهر , ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ای نت سان
ت : شنبه 8 / 11 / 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی